FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JESTEŚMY TU, ŻEBY CI POMÓC. JEŚLI W PONIŻSZYM PORADNIKU NIE ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, A MY POSTARAMY SIĘ ROZWIĄZAĆ WĄTPLIWOŚCI.

JAKI ROZMIAR WYBRAĆ?
Przy wyborze rozmiaru kieruj się przede wszystkim najczęściej noszonym. Dodatkowo zapoznaj się z wymiarami produktu zamieszczonymi w tabeli oraz z naszym przewodnikiem po rozmiarach. Dla pewności, w komentarzu do zamówienia możesz podać nam swoje wymiary (wzrost, obwód w biuście, talii oraz biodrach).
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTOSOWANIA PRODUKTU DO MOJEJ SYLWETKI?

Wszystkie różnimy się od siebie, dlatego wiemy jak ważna jest możliwość indywidualnego dostosowania produktu do sylwetki. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów personalizacji produktu. Zrealizujemy zamówienie dokładając wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania. W przypadku zamówień indywidualnych nie ma możliwości zwrotu produktu.

MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI, CO NALEŻY ZROBIĆ?
W takiej sytuacji możesz spróbować ponowić płatność lub przelać środki bezpośrednio na nasze konto bankowe. Aby przyspieszyć proces weryfikacji,  prześlij potwierdzenie przelewu na adres shop@cerklewicz.pl abyśmy mogli szybko przystąpić do realizacji twojego zamówienia.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY POZA GRANICAMI POLSKI?

Oczywiście, wyślemy Twoje zamówienie również za granicę Polski. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia cen dostaw zależnych od miejsca do którego ma zostać dostarczone Twoje zamówienie.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OPŁACENIA ZAMÓWIENIA W EURO?

Dla twojej wygody jest możliwość opłacenia zamówienia tradycyjnym przelewem w euro, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przewalutowania. Szczegóły znajdziesz w zakładce płatności.

JESTEM ZAINTERESOWANA ZAKUPEM, ALE ZALEŻY MI NA EKSPRESOWEJ REALIZACJI I WYSYŁCE ZAMÓWIENIA. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZYSPIESZONEJ DOSTAWY?

Jesteśmy odpowiedzialni i do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Jeśli zależy Ci na czasie, proszę skontaktuj się z nami. Wiele z naszych produktów dostępnych jest w naszym magazynie lub też możemy maksymalnie przyspieszyć proces realizacji tak, abyś mogła cieszyć się zakupem w  określonym przez siebie terminie.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY ZAMÓWIENIA W WEEKEND?

Dobrze wiemy, że zdarzają się sytuacje kiedy pośpiech jest wskazany. Dla Twojej wygody mamy możliwość przyspieszonej realizacji połączonej z dostawą paczkomatem nawet w weekend. Jeśli upragniony produkt jest na stanie, zamawiając go nawet w piątek, możesz go odebrać ze swojego paczkomatu  już w weekend. Aby skorzystać z tej opcji prosimy o kontakt przed zakupem w celu potwierdzenia dostępności i ustalenia wszelkich szczegółów.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W MOIM ZAMÓWIENIU (ZMIANA ROZMIARU, ZMIANA ADRESU DOSTAWY)?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane skontaktuj się z nami niezwłocznie, a my postaramy się dokonać zmian w Twoim zamówieniu.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Jeśli z jakiś powodów chciałabyś anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami niezwłocznie, abyśmy mogli przerwać proces realizacji. Anulacji nie podlegają zamówienia indywidualne, których proces realizacji został już rozpoczęty.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA NIEDOSTĘPNEGO PRODUKTU?

Jeśli produkt, który chciałabyś zakupić jest aktualnie niedostępny na naszej stronie, skontaktuj się z nami – jest szansa, że w naszym magazynie znajdują się ostatnie sztuki poszukiwanego przez Ciebie modelu.

JAK DŁUGO TRWA ROZPATRZENIE ZWROTU ORAZ ZWROT ŚRODKÓW?

Po przyjęciu i weryfikacji paczki w naszym oddziale dokonujemy zwrotu środków na konto klienta. Maksymalny możliwy czas zwrotu środków wynosi 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki,  jednak zawsze staramy się go skrócić do minimum.  Standardowy okres weryfikacji i zwrotu środków na twoje konto wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

W JAKI SPOSÓB ZOSTANĄ ZWRÓCONE ŚRODKI W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY?

Zwrotów dokonujemy w taki sam sposób w jaki została dokonana płatność za złożone zamówienie. W przypadku zwrotu zamówienia z płatnością za pobraniem pamiętaj, aby dostarczyć nam dane konta bankowego, na które mamy przelać środki. Szczegóły w zakładce: ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

OTRZYMANY PRODUKT JEST WADLIWY, CO ROBIĆ?

Każde zamówienie traktujemy indywidualnie dokładając wszelkich starań do najwyższej jakości towarów i usług. Jeśli jednak coś przeoczyliśmy, a zamówiony produkt okazał się wadliwy skontaktuj się z nami, abyśmy mogli niezwłocznie rozwiązać problem. Postaramy się, aby proces wymiany towaru był dla Ciebie możliwie najbardziej komfortowy.

CHCIAŁABYM DOKONAĆ WYMIANY PRODUKTU, JAK TO ZROBIĆ?
Jeśli potrzebujesz wymienić produkt na inny rozmiar lub artykuł skontaktuj się z nami w sprawie szczegółowych ustaleń. Dołożymy wszelkich starań, aby cały proces przeszedł sprawnie i szybko. Odeślij produkt wraz z wypełnionym FORMULARZEM WYMIANY na nasz adres, a my najszybciej jak to możliwe odeślemy produkt w odpowiednim rozmiarze. Szczegóły w zakładce ZWROT I WYMIANA.
JAKIE DOKUMENTY NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ABY DOKONAĆ SZYBKIEGO ZWROTU DO PACZKOMATÓW INPOST 24/7?
Aby skorzystać z możliwości szybkiego zwrotu do paczkomatu inpost 24/7 należy zgłosić zwrot w zakładce MOJE KONTO lub poprzez formularz CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT dostępny na naszej stronie. Następnie zapisz markerem na paczce wygenerowany w systemie kod zwrotu inpost. W przeciągu 72h od momentu pozyskania kodu umieść przesyłkę w wybranym paczkomacie i gotowe! Szczegóły w zakładce ZWROT I WYMIANA.
JAKI ROZMIAR WYBRAĆ?

Przy wyborze rozmiaru kieruj się przede wszystkim najczęściej noszonym. Dodatkowo zapoznaj się z wymiarami produktu zamieszczonymi w tabeli oraz z naszym przewodnikiem po rozmiarach. Dla pewności, w komentarzu do zamówienia możesz podać nam swoje wymiary (wzrost, obwód w biuście, talii oraz biodrach).

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTOSOWANIA PRODUKTU DO MOJEJ SYLWETKI?

Wszystkie różnimy się od siebie, dlatego wiemy jak ważna jest możliwość indywidualnego dostosowania produktu do sylwetki. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów personalizacji produktu. Zrealizujemy zamówienie dokładając wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania. W przypadku zamówień indywidualnych nie ma możliwości zwrotu produktu.

MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI, CO NALEŻY ZROBIĆ?

W takiej sytuacji możesz spróbować ponowić płatność lub przelać środki bezpośrednio na nasze konto bankowe. Aby przyspieszyć proces weryfikacji,  prześlij potwierdzenie przelewu na adres
shop@cerklewicz.pl
abyśmy mogli szybko przystąpić do realizacji twojego zamówienia.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY POZA GRANICAMI POLSKI?

Oczywiście, wyślemy Twoje zamówienie również za granicę Polski. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia cen dostaw zależnych od miejsca do którego ma zostać dostarczone Twoje zamówienie.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OPŁACENIA ZAMÓWIENIA W EURO?

Dla twojej wygody jest możliwość opłacenia zamówienia tradycyjnym przelewem w euro, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przewalutowania. Szczegóły znajdziesz w zakładce płatności.

JESTEM ZAINTERESOWANA ZAKUPEM, ALE ZALEŻY MI NA EKSPRESOWEJ REALIZACJI I WYSYŁCE ZAMÓWIENIA. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZYSPIESZONEJ DOSTAWY?

Jesteśmy odpowiedzialni i do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Jeśli zależy Ci na czasie, proszę skontaktuj się z nami. Wiele z naszych produktów dostępnych jest w naszym magazynie lub też możemy maksymalnie przyspieszyć proces realizacji tak, abyś mogła cieszyć się zakupem w  określonym przez siebie terminie.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY ZAMÓWIENIA W WEEKEND?

Dobrze wiemy, że zdarzają się sytuacje kiedy pośpiech jest wskazany. Dla Twojej wygody mamy możliwość przyspieszonej realizacji połączonej z dostawą paczkomatem nawet w weekend. Jeśli upragniony produkt jest na stanie, zamawiając go nawet w piątek, możesz go odebrać ze swojego paczkomatu  już w weekend. Aby skorzystać z tej opcji prosimy o kontakt przed zakupem w celu potwierdzenia dostępności i ustalenia wszelkich szczegółów.

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W MOIM ZAMÓWIENIU (ZMIANA ROZMIARU, ZMIANA ADRESU DOSTAWY)?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane skontaktuj się z nami niezwłocznie, a my postaramy się dokonać zmian w Twoim zamówieniu.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Jeśli z jakiś powodów chciałabyś anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami niezwłocznie, abyśmy mogli przerwać proces realizacji. Anulacji nie podlegają zamówienia indywidualne, których proces realizacji został już rozpoczęty.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA NIEDOSTĘPNEGO PRODUKTU?

Jeśli produkt, który chciałabyś zakupić jest aktualnie niedostępny na naszej stronie, skontaktuj się z nami – jest szansa, że w naszym magazynie znajdują się ostatnie sztuki poszukiwanego przez Ciebie modelu.

JAK DŁUGO TRWA ROZPATRZENIE ZWROTU ORAZ ZWROT ŚRODKÓW?

Po przyjęciu i weryfikacji paczki w naszym oddziale dokonujemy zwrotu środków na konto klienta. Maksymalny możliwy czas zwrotu środków wynosi 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki,  jednak zawsze staramy się go skrócić do minimum.  Standardowy okres weryfikacji i zwrotu środków na twoje konto wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

W JAKI SPOSÓB ZOSTANĄ ZWRÓCONE ŚRODKI W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY?

Zwrotów dokonujemy w taki sam sposób w jaki została dokonana płatność za złożone zamówienie. W przypadku zwrotu zamówienia z płatnością za pobraniem pamiętaj, aby dostarczyć nam dane konta bankowego, na które mamy przelać środki. Szczegóły w zakładce: ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

OTRZYMANY PRODUKT JEST WADLIWY, CO ROBIĆ?

Każde zamówienie traktujemy indywidualnie dokładając wszelkich starań do najwyższej jakości towarów i usług. Jeśli jednak coś przeoczyliśmy, a zamówiony produkt okazał się wadliwy skontaktuj się z nami, abyśmy mogli niezwłocznie rozwiązać problem. Postaramy się, aby proces wymiany towaru był dla Ciebie możliwie najbardziej komfortowy.

CHCIAŁABYM DOKONAĆ WYMIANY PRODUKTU, JAK TO ZROBIĆ?

Jeśli potrzebujesz wymienić produkt na inny rozmiar lub artykuł skontaktuj się z nami w sprawie szczegółowych ustaleń. Dołożymy wszelkich starań, aby cały proces przeszedł sprawnie i szybko. Odeślij produkt wraz z wypełnionym FORMULARZEM WYMIANY na nasz adres, a my najszybciej jak to możliwe odeślemy produkt w odpowiednim rozmiarze. Szczegóły w zakładce
ZWROT I WYMIANA.

JAKIE DOKUMENTY NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ABY DOKONAĆ SZYBKIEGO ZWROTU DO PACZKOMATÓW INPOST 24/7?

Aby skorzystać z możliwości szybkiego zwrotu do paczkomatu inpost 24/7 należy zgłosić zwrot w zakładce MOJE KONTO lub poprzez formularz
CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT
dostępny na naszej stronie. Następnie zapisz markerem na paczce wygenerowany w systemie kod zwrotu inpost. W przeciągu 72h od momentu pozyskania kodu umieść przesyłkę w wybranym paczkomacie i gotowe! Szczegóły w zakładce ZWROT I WYMIANA.